Opgelost door Edelcollecties.nl: Oplichting

content Opgelost
ZesdePeer#58

Niet besteld en niets geleverd, wel rekening
Niet besteld met rekening die op internet voor 14,00 verkocht word en hier 39.00

Niets meer toesturen geen rekening voor waardeloze prut en geen waardeloze munten.
Ze zijn zeer geschrokken van mijn klacht, of ik deze wilde verwijderen. De laatste onbestelde munt kreeg ik Cadeau hoewel er vorige week weer een rekening in de bus vloog. Dat was dus de oplossing een cadeau en de dringende vraag de klacht te verwijderen. Als je de munten elders Allibaba voor de helft en minder kunt inkopen lezen ze niet graag denk. Hoogachtend M Spijkerman

Edelcollecties.nl

Beste mevrouw Spijkerman,

Met grote schrik las ik uw bericht op de website ‘Klachtenkompas’.

Hierbij bevestig ik de opzegging, er wordt dus niets meer gestuurd. De betreffende zending wil ik u graag cadeau doen. De factuur kunt u weg doen.

Wilt u de klacht die u heeft geplaatst alstublieft verwijderen zodat we dit dossier kunnen afsluiten? Wanneer dit niet gebeurt blijft Klachtenkompas ons (zowel U als wij) berichten sturen met betrekking tot de klacht, wat natuurlijk heel vervelend is.

Kunt u mij bevestigen als dit is gelukt? Alvast bedankt voor uw medewerking!

Lesley van den Brink

Edel Collecties NV
    Parklaan 22, bus 12
    Postbus 11206, 2300 Turnhout
    e-mail: info@edelcollecties.be

Reageren doet u het snelst door een e-mail te sturen:
    Nederland: info@edelcollecties.nl

RESPONSIBLE FOR DELIVERING IT TO THE ADDRESSEE, YOU MAY NOT COPY OR DELIVER
    THIS TO ANYONE ELSE. IF YOU HAVE RECEIVED THIS E-MAIL BY MISTAKE, PLEASE
    NOTIFY US IMMEDIATELY.
    ***************************************************************************

Ook een klacht indienen over Edelcollecties.nl?