Klacht Edelsteensieraad.com: Het is [verwijderd door moderator]

Klachtnummer
# 413696
Gebruiker
Osa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De eigenaar van deze webwinkel wilde de door mij bestelde sieraden (die overigens van zeer slechte kwaliteit waren) niet terugnemen.
Ik heb binnen 2 weken na ontvangst de gehele bestelling geretourneerd. Verzend- en retourkosten heb ik ook betaald.
Het bedrag dat ik uiteindelijk na veel mails terugkreeg, was lager dan het bedrag van de bestelling, onder het mom van dat het plastic doosje ontbrak, maar er zat helemaal geen doosje bij de oorspronkelijke bestelling. Strikt genomen [verwijderd door moderator] dus. De verzendkosten heb ik ook niet terug ontvangen van de verkoper.

De oplossing

Aankoopbedrag plus verzendkosten terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Edelsteensieraad.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Edelsteensieraad.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen