Klacht Eden Health: Aanmaning met incassokosten

Klachtnummer
# 36133
Gebruiker
Limburg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb aanmaning ontvangen met incassokosten terwijl ik helemaal hieromtrent niets heb ontvangen. Dus geen pakket en geen factuur en ook geen aanmaningen.
"Ondanks diverse aanmaningen bla bla bla", niets ontvangen. Ben benieuwd of er antwoord komt.

De oplossing

Het bedrijf zou helderheid hierin moeten geven. Ze besteden alles uit, maar zijn het overzicht kwijt. Waarom heeft de factuur van Eden een relatienummer en die van Gothia een debiteurennummer. Zeer onduidelijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen