Klacht Eden Health: afzegging wordt niet geaccepteerd

Klachtnummer
# 39450
Gebruiker
Jessie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn man heeft zich een poefpakket van Eden Health laten aanpraten via telefonische verkoop (dit terwijl we geregistreerd staan bij het bel-me-niet-register).

Volgens de voorwaarden van Eden Health moet annulering binnen 21 na levering van het proefpakket.
Wij hebben het proefpakket op donderdag 3 oktober ontvangen en ik heb woensdag 23 oktober opgezegd. Dus net op tijd.
Maar niet volgens de klantenservice van Eden Health. Ik was 1 dag te laat, zij gaan uit van datum op factuur. Na meerdere mailtjes over en weer, waar ik hen ook wijs op hun eigen voorwaarden, moet ik de vitaminepillen voor 4 kwartalen blijven afnemen. Wij zitten nu vast aan pillen die we niet slikken, er liggen nu al 4 doosjes in de medicijnkast. Eden Health houdt zich niet aan hun eigen voorwaarden, dit is kwalijk.

De oplossing

Onze opzegging accepteren of anders per direct laten opzeggen, als compromis, en ons niet verplichten verdere leveringen te accepteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen