Klacht Eden Health: afzegging wordt niet geaccepteerd

Jessie

Mijn man heeft zich een poefpakket van Eden Health laten aanpraten via telefonische verkoop (dit terwijl we geregistreerd staan bij het bel-me-niet-register).

Volgens de voorwaarden van Eden Health moet annulering binnen 21 na levering van het proefpakket.
Wij hebben het proefpakket op donderdag 3 oktober ontvangen en ik heb woensdag 23 oktober opgezegd. Dus net op tijd.
Maar niet volgens de klantenservice van Eden Health. Ik was 1 dag te laat, zij gaan uit van datum op factuur. Na meerdere mailtjes over en weer, waar ik hen ook wijs op hun eigen voorwaarden, moet ik de vitaminepillen voor 4 kwartalen blijven afnemen. Wij zitten nu vast aan pillen die we niet slikken, er liggen nu al 4 doosjes in de medicijnkast. Eden Health houdt zich niet aan hun eigen voorwaarden, dit is kwalijk.

Onze opzegging accepteren of anders per direct laten opzeggen, als compromis, en ons niet verplichten verdere leveringen te accepteren

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eden Health?