Klacht Eden Health: Alleen proefpakket besteld, € 8,50 afgeschreven, nooit ontvangen, daarna termijnincasso € 40,80

Klachtnummer
# 37710
Gebruiker
ISetten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben een tijdje geleden telefonisch benaderd door Eden Health voor het afnemen van een proefpakket vitaminepillen. Ik heb toen duidelijk telefonisch aangegeven dat een abonnement niet gewenst is en het karakter van de bestelling enkel eenmalig mocht zijn. Medewerker vertelde dat dat akkoord was en heeft de proefbestelling doorgevoerd.
Enkele dagen daarna is het bedrag van het proefpakket afgeschreven ad € 8,50. Het proefpakket is tot op heden nooit ontvangen. Tevens is een termijn ad € 40,80 afgeschreven van mijn rekening. Deze afschrijving heb ik laten storneren bij mijn bank.

Gewenste oplossing

Ik verzoek de niet gesloten overeenkomst ongeldig te verklaren en mij tot niets te verplichten. Tevens doe ik het verzoek om het geïncasseerde bedrag ad € 8,50 terug te storten op mijn rekening, aangezien ik het proefpakket niet heb ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen