Klacht Eden Health: Bedrijf speelt een vies spelletje!

Klachtnummer
# 40537
Gebruiker
san
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder gebeld door Eden health die onze een gratis hotelvoucher zou verstrekken met een proefpakket vitamine. Verder is haar niks verteld over een abonnement of opzegtermijn of iets dergelijks. Een week later kreeg zij een pakket in de post, mijn moeder was op vakantie en heeft hierdoor niet de mogelijkheid gekregen om in te zien dat hierbij ook een abonnement vast zat die een opzegtermijn had van 7 dagen. Hierna hebben wij het bedrijf gevraagd voor verklaring. Zij gaven aan dat mijn moeder vanaf dat moment een jaar abonnement heeft afgesloten van 40 euro per maand. Daardoor ben ik van plan om een proces te starten tegen dit bedrijf en wil ik graag meerdere personen betrekken die hetzelfde probleem hebben, zodat de rechter kan zien dat dit bedrijf een vies spelletje speelt. Dit bedrijf staat in overtreding van de wet!
Wilt u mee helpen reageer hieronder!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen