Klacht Eden Health: geen verlenging contract

Poul

Ik heb met klantenservice van Edenhealth in begin van 2014 contact gehad en wilde stoppen met het contract. Dat kon pas in augustus. We hebben toen afgesproken dat ik nog 1 keer zou betalen en daarna het contract afgelopen zou zijn.

Ik heb daarna niets meer vernomen. Er werden geen producten meer verstuurd.
Per september ben ik verhuisd en nu begint men op het oude adres weer producten te versturen welke de huisbaas ook weer terug stuurt met de mededeling dat ik verhuisd ben. Ik probeer klantenservice te bereiken, maar dat lukt niet. Niet via website, is niet te bereiken, niet via telefoon. Want ze laten je gewoon wachten per telefoon. Maar wel aanmaningen versturen voor een pakketje wat ik nooit ontvangen heb.
Ik wil geen gebruik/contact meer met Edenhealth hebben, stopzetting is telefonisch doorgegeven, dat het per augustus stopgezet zou zijn. Geen bevestiging, maar dat hoefde niet.
Gaarne afwikkeling van deze vervelende zaak.
Met vriendelijke groet.
P. van Diejen

Ik wil van het contract af en wil geen nota/naheffingen meer betalen van producten die ik niet ontvangen heb.

Men blijf mij iedere keer aanmaning versturen via e-mailadres. Maar kan er niet op terug reageren. Klopt iets niet. Edenhealth is niet te bereiken.

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eden Health?