Klacht Eden Health: Het ongevraagd toezenden van proefverpakkingen.

avdwo40@hotmail.nl

Wij zijn door Eden telefonisch benaderd voor het toezenden van een proefverpakking. Wij hebben in dit gesprek aangegeven hiervan géén gebruik te willen maken. Tot onze verbazing ontvingen wij deze toch met een factuur die betaald moet worden als je de zending niet binnen 7 dagen retour stuurt. Onz bezwaar is dat wij nu ongevraagd gedwongen worden deze zending te retourneren via een ontvangsbevestiging of aangetekend schrijven. Deze werkwijze vinden wij zeer kwalijk omdat wij hier beslist niet om hebben gevraagd. Wellicht gaat de betreffende firma er van uit dat er toch altijd consmenten zijn die e.e.a. niet volgens de door hun getselde regels retourneren. Waarna je ongetwijfeld de nodige aanmaningen zult gaan ontvangen. Dit zijn wij als oplichting.

Niet ongevraagd deze rommel opsturen! Wij hebben retour afzender op de zending aangegeven en weer in de brievenbus gegooid.

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eden Health?