Klacht Eden Health: ik krijg geen reactie op mijn vraag

Klachtnummer
# 29549
Gebruiker
Jur Dirksen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al tweemaal een vraag gesteld, maar krijg alleen de melding dat er binnen 3 werkdagen gereageerd zal worden. Dit gebeurd echter niet.

De oplossing

Graag antwoord op de vraag, waar ik op de website kan vinden hoeveel het ontbijt en diner kost bij de aangesloten hotels. Volgens uw info staat dit op uw website, maar ik zie het niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen