Klacht Eden Health: ik zit aan ze vast en wil nu van ze af en niet pas volgend jaar....

Klachtnummer
# 40871
Gebruiker
priscilla
Datum
0 reacties

Details

Klacht

een paar weken geleden kreegb ik telefoon van dit bedrijf dat ik een hotelbon had gewonnen voor 9,95. ik nog aan mevrouw van dit bedrijf gevraagd of ik dan verver nergens aan vast zou zitten toen werdt er gezegd nee hoor mevrouw u zit nergens aan vast...echter een paar weken later kreeg ik ineens een pakket met voedingssuplementen van hun op de deurmat. toen heb ik hun opgebeld dat ik dat niet had besteld toen kreeg ik te horen,mevrouw u heeft niet binnen 21 dagen gereageerd dus u zit nu 1 jaar hieraan vast... dus ik heb daarna de consumentenbond gebeld en daarna het pakket met ook het eerste pakket met de hotelbon en een brief dat ik het echt niet wil en dat ik er vanaf wil,aangetekend teruggestuurd,maar hebben ze met toch een bataling herinnering gestuurd en als ik binnen 14 dagen niet betaal dat ze dan een incassoburo in gaan schakelen. heb vandaag weer gebeld naar het bedrijf maar hun blijven voet bij stuk houden dat ik 4 kwartalen aan hun vast zit maar ik wil nu van ze af...

Gewenste oplossing

ik wil nu van ze af

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen