Klacht Eden Health: Misleidend en onterecht

Amyschapendonk

Ik werd gebeld door Eden-Health met de vraag of ik VRIJBLIJVEND een pakketje van 8 euro wilde bestellen waar ik een hotelbon bij kreeg. Die hotelbon voor 8 euro zag ik wel zitten en na ongeveer 15 keer gevraagd te hebben of het daadwerkelijk vrijblijvend was en of ik nergens aan vast zat waarbij dit elke keer bevestigd werd is mij gevraagd een aantal keer 'ja' te zeggen omdat we dan zo snel mogelijk door het bandje heen waren.
natuurlijk is de fout ook deels aan mij aan te rekenen, maar toen ik vroeg om het gesprek terug te luisteren zeiden ze dat dit niet mogelijk is, dat alleen het overeenkomstgedeelte terug te luisteren is. Dat is natuurlijk niet zo, want sowieso gebruiken ze het gehele gesprek voor coachingsdoeleinden e.d.
Het komt erop neer dat ik dus een jaar aan het contract vastzit, omdat ik 1 dag te laat op heb gezegd. Ik vind het klantonvriendelijk, misleidend, onterecht en een hele domme marketingstap.

Per directe opzegging van het contract, terugboeking van de kosten en een herziening van de verkoopstrategie.

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eden Health?