Klacht Eden Health: Niet accoord gegaan en toch vitamines ontvangen

Klachtnummer
# 31095
Gebruiker
Puppie57
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Werd gebeld over de vitamines, na een reeks vragen waarin ik zoveel mogelijk probeerde niet met ja en nee te antwoorden, aangezien men de bandjes nogal eens wil manipuleren. Toen de dame zei dat ik moest betalen, het was een gratis produkt, aan het eind van het gesprek, toen zei ik dat ik geen interesse had en dus ook niets wilde ontvangen,....en toch lag het in de bus vandaag. Het gaat meteen retour afzender. Kreeg het bandje van het bel me niet register kan beter bandje van stuur me niet worden.

De oplossing

Wil bevestiging dat ik niets ontvang en niets van mijn rekening zal worden afgeschreven, doen ze dit wel doe ik aangifte van diefstal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?