Klacht Eden Health: Ongewenste Levering van producten.

# 32095
johan

Ik heb een proefpakket van Eden Health products ontvangen, er is toen op 8-5-2013 8,50 aut. van mijn rekening afgeschreven. Echter de 1e leveringspakket heb ik direct teruggestuurd, met de mededeling dat ik het niet wens te gebruiken. hiermee wilde ik gebruik maken van artikel 4 mijn herroepingsrecht dat ik de eerste levering terug mag sturen binnen 21 dagen. Dit is telef. bevestigd door Eden dat ze het retour hebben ontvangen, er is echter wel 40,80 23-05-2013 afgeschreven. Ik dacht dat de zendingen hiermee afgelopen zouden zijn, maar 02-08-2013 krijg ik weer een zending, met factuurdatum 19-07-2013 en is er weer 40,80 afgeschreven al op 23-07-2013. Toen heb ik gebeld met Eden om uitleg, Zij vertelde mij dat ik niet binnen 21 dagen had gereageerd. Volgens mij wel. Dit pakket heb ik echter aangetekend geretourneerd met brief. Vandaag heeft mijn man contact met het bedrijf gehad en zij stellen dat ik er 4 kwartalen aan vast zit .

beëindiging van zogenaamd "contract" en mijn geld terug van de automatische incasso van 23/5 te weten 40,80. plus de extra gemaakte kosten van retourzendingen.

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eden Health?