Klacht Eden Health: ongewenste levering

Klachtnummer
# 85266
Gebruiker
Dram
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ooit heb ik toe gezegd tegen een proefpakket van eden health multi vitamines,
nou ontvang ik elke 3 maanden een pakket en word er automatisch incasso 40,80 van van rekening afgeschreven.( terwijl mij nooit verteld is dat dat zou gaan gebeuren, of dat dat de gevolgen zijn)

Ik heb nergens toe gezegd dat ik een abbonement op de vitamines wou en nergens is mij ook verteld dat ik die( elke levering) er automatisch bij zou krijgen als ik het proefpakket accepteerde.

Nou wil ik al een aantal keer mijn zendingen opzeggen maar nergens is bekend waar ik ook maar contact op kan nemen met die mensen op het stop te laten zeggen.

graag zou ik willen weten wat ik hier mee moet.

De oplossing

ik wil antwoord, hoe ik hier aan vast ben komen te zitten, een gedeelte van me geld terug met pakketjes die ik retour gestuurd heb. En het belangrijkste van alles ik zou willen dat dat contract ( als die er is , waar ik niet van op de hoogte ben ) word stop gezet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen