Klacht Eden Health: Ongewenste zendingen mulrivitaminen

Klachtnummer
# 51979
Gebruiker
Johma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een telefonische verkoop ben ik er in getrapt om een proefzending multivitaminen te bestellen. De telefonische verkoper zei dat als je het proefpakket binnen 7 werkdagen retour stuurt er geen volgende zendingen meer zouden komen. Na ontvangst van het pakket heb ik deze meteen retour gestuurd met de mededeling dat ik geen pakket meer wenste te ontvangen. Nog geen maand later lag er weer een pakket in de brievenbus en een bedrag van € 40,80 van mijn rekening afgeschreven. Pakket weer retour afzender en het afgeschreven bedrag weer retour geboekt.
Weer een e-mail naar de klantenservice met de mededelling dat ik geen toestemming geef om me nog pakjes meer te sturen en geld meer van mijn rekening af te schrijven maar weer geen antwoord.
Ik heb zelfs de tegenrekening geblokkeerd maar weer worden er pakketjes gestuurd en via een andere rekening het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Ik stuur steeds alles terug en boek het afgeschreven bedrag retour.

De oplossing

Het stoppen van toezending multivitaminen en afschrijven van bedragen van mijn rekening.
Er is in het telefonisch verkoper duidelijk aan gegeven dat indien de proefzending retour gestuurd word er ook geen verdere verplichtingen van afname zou zijn.
Ik heb me aan deze gehouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen