Klacht Eden Health: onterechte rekening

Klachtnummer
# 82219
Gebruiker
Asyrdin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Volgens de consumentenbond is eden health sinds half mei failliet. Toch ontvang ik al maanden telefoontjes van de firma met aanbiedingen. Bovendien heeft het bedrijf in oktober een afschrijving gedaan via automatische incasso, deze heb ik terug gedraaid echter ontvang ik nu herinneringen voor niet betaalde rekeningen terwijl ik sinds mei al niets meer geleverd heb gekregen

De oplossing

Feen herinneringen, telefoontjes of rekeningen meer van deze firma

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen