Klacht Eden Health: opgelicht

Klachtnummer
# 36394
Gebruiker
Jolandalovers-heijl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus telefonisch benaderd, gezegd nergens aan vast te willen zitten. Men verteld voldoende tijd te hebben om terug te sturen en was het klaar. Ik heb me dus laten verleiden. Sturen zij de boel laat toe, af te leiden aan de datum boven aan de brief. Maar ik kon het nog net op tijd terugsturen maar heb dit natuurlijk niet aangetekend gedaan, gewoon retour afzender. Krijg ik brief met hierin mededeling dat ik te laat was,.Wordt nu bestookt met betalings herinneringen voor verzendkosten. Voorbeeld van manier van handelen van hun: Ze stuurden o.a. herinnering gedateerd 16 september en 19 september, week later weer, hoezo agressief. Ik voel me echt slachtoffer. Mijn angst is werkelijkheid geworden en had mijn angst over telefonische verkoop uitgesproken aan de telefonische verkoopster. Zij heeft hier in mijn ogen misbruik van gemaakt.

De oplossing

niks hoeven betalen, heb niks dus betaal niks.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen