Klacht Eden Health: oplichterij

Klachtnummer
# 13660
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd gebeld met een offerte van multy vitamenen ik krijg een pakje toe gestuurd en is mij beloofd makkelijk telefonisch stop te zetten ik kreeg ook een hotel bon erbij .ik weet dat het hotel bon voor mij niks is je ben verplicht van het hotel dinner en lunch te nemen dus je wet het al ,ik heb gelijk het bedrag van 14,85 overgemaakt gelijk probeer te bellen met het toe gestuurde nummer 0900-1111115 en hoorde meer dan tien keer deze nummer is niet in gebruik raadpleeg klanten service welke weet ik niet ..ik heb een mail gestuurd maar pas toen ik een tweede zending kreeg begrijp ik dat mijn mail niet is aangekomen dus nog een poging bellen weer het zelfde verhaal ,ik besloot die pakje terug te sturen met een brief derbij dat ik heb geprobeer te bellen maar dat hun telf niet werk maar daar geen reactie op wel dat ik niet op tijd heeft opgezegt en dat ik ze nog schuldig ben na een par dagen sturde ze me een brief dat ik nog 40,80 moet betalen dus een totaal bedrag van 55,65

De oplossing

ik wil mijn 40 euro terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen