Klacht Eden Health: proefpakket vitamine

Yvonne

Ik heb een proefpakket vitamine besteld gevraagd wat er als vulmiddel inzat omdat ik allergische reageer, ik mocht het dan terug sturen.
Ik kon er inderdaad niet tegen, zoals afgesproken alles terug gestuurd uiteindelijk deurwaarder aan de deur gehad. door gegeven wat de afspraak was met eden health, uiteindelijk kwam eden health met een bandje waar de afspraak niet niet tussen stond. Gemaild telefonische contact gehad daarna heb ik ze niet kunnen bereiken het lag bij de deurwaarder. Dit jaar om er maar van af te zijn toch betaald . Nu komt deurwaarder nummer twee ander dossiernummer.. Eden Healt reageert niet.. Intrum justitia geeft aan dossier is gesloten. Gothia maild mag dan betaald zijn maar niet aan ons dus bij ons staat hij nog open het gaat om een bedrag van 82,55.

IK wil nooit meer iets van dit bedrijf horen.. Ik heb nu een keer betaald voor iets wat terug gestuurd is. Laten ze het oplossen met deurwaarder Gothia zo niet komt er een kort geding mijn verzekering is al op de hoogte.

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Eden Health?