Klacht Eden Health: Retour bestelling dus vast aan afname

Klachtnummer
# 25086
Gebruiker
Vivian Modderman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een proefpakket vitamines afgenomen. Omdat de pillen voor mij veel te groot bleken, het pakketje na 2 werkdagen retour verstuurd. Binnen 8 dagen terugzenden betekende dat ze t geld niet zouden afschrijven. inmiddels zit ik op 7 dagen, dus is het pakje niet meer terug te sturen. Ik heb vandaag namelijk het pakketje weer retour gekregen met als melding dat het bedrijf zou zijn verhuisd en het adres niet meer geldig is...

De oplossing

Ik wil mijn 8,95 niet betalen. Bovendien wil ik per direct iedere verplichting aan Eden Health opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen