Klacht Eden Health: stopzetten vervolgzending

Klachtnummer
# 33920
Gebruiker
piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 dagen te laat met het melden van het stopzetten van de vervolgzending van
het proefpakket.
Totaal geen begrip van de telefonische medewerkster van Eden health.
Proefperiode verliep vrijdag 30-8-2013, maandag 2-9-2013 telefonisch
kontakt gehad en 2 kwartaal zendingen ontvangen die ik gelijk retour
gezonden heb. Tevens is er 40.95 euro van mijn rekening gehaald.
3-9-2013 telefonisch kontakt gehad met een medewerkster.

De oplossing

stopzetten van elk kontakt met Eden Health.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eden Health?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen