Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Eden Health: stopzetten vervolgzending
Details
De klacht
2 dagen te laat met het melden van het stopzetten van de vervolgzending vanhet proefpakket.
Totaal geen begrip van de telefonische medewerkster van Eden health.
Proefperiode verliep vrijdag 30-8-2013, maandag 2-9-2013 telefonisch
kontakt gehad en 2 kwartaal zendingen ontvangen die ik gelijk retour
gezonden heb. Tevens is er 40.95 euro van mijn rekening gehaald.
3-9-2013 telefonisch kontakt gehad met een medewerkster.
De oplossing
stopzetten van elk kontakt met Eden Health.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.