Wij vinden dat Eden Health hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Eden Health: Zendingen/incasso
Details
Klacht
2 dagen na ontvangst van het proefpakket heb ik contact opgenomen met de vermelding van het niet meer willen ontvangen van pakketten. Na enige tijd ontving ik toch een zending en werd er geld geïncasseerd. Dit klopt niet met de afspraken. Telefonisch opzegging was 2 dagen na ontvangst van het proefpakket en dus ruim binnen de 21 dagen. Nu heb ik dus het pakket terug gezonden, daar het niet klopte. Waarop ik een bericht kreeg dat ik het wel moest betalen omdat ik te laat was met melden. 2 dagen na ontvangst is in mijn ogen ruim op tijd, aangezien er 21 dagen voor stond. Dus wens ik geen incasso's en zendingen meer tegemoet te zien.Gewenste oplossing
Ik verlang een einde van deze wijze van handelen. En dat het eenzijdige contract van tafel gaat. En dat dit bedrijf stopt met deze agressieve verkoop van producten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.