Klacht eden springs: Eden Springs onterecht factuur

HassanKhallaoui

Na uitvoerig op het internet hebben gezocht ben ik bij het bedrijf Eden Springs terechtgekomen om een waterkoeler aan te schaffen. Na een paar waterkoeler te hebben onderzocht viel mijn oog op een waterkoeler van het type 'Smile'. Wat ik hieraan uitstekend vond is dat ik via een display het energieverbruik kan bijstellen. Ik belde naar Eden, en ik had geluk volgens de verkoper, er staan namelijk nog twee koeler in het magazijn. Na een paar weken kreeg ik de waterkoeler samen met 1 fles water. Wat mijn direct opviel is dat de display ontbrak, terwijl er op internet de waterkoeler wordt geprezen vanwege de mooi vormgegeven display. De volgende stap is Eden bellen en melden dat de order niet overeenkomt met wat ze beloofd hebben. Ik schrok enorm toen de supportmedewerker meldde dat ze heel veel problemen hebben met deze type. Het terugdraaien van de order gaf gelukkig niet zo veel problemen, enkel dat hun Planning niet goed communiceert met de bezorgers. Enfin, de waterkoeler en fles is opgehaald en uiteraard eerst gecontroleerd door hun ophaaldienst. Nu, 3 weken later!! krijg ik een factuur dat de zegel van de waterfles is gebroken en alsnog €15,00 moet overmaken. Kennelijk heeft hun ophaaldienst de producten niet in de staat waarin ik ze heb meegegeven afgeleverd.

Creditfactuur van €15,00. En misschien de communicatie tussen de verschillende afdelingen verbeteren!

Wij vinden dat eden springs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!