Opgelost door Editie Enigma: Klacht Editie Enigma onterecht abonnee

jaya

(Geschreven door een vriendin) Onlangs werd ik gebeld of ik dit puzzelblad wilde. nemen. Aangezien ik Engels spreek en Nederlands niet goed versta en niet goed kan lezen heb ik waarschijnlijk onterecht JA gezegd ondanks dat ik wist dat ik aan een abonnement vast zat.

Toen ik het blad ontving heb ik dit bij de post gelegd niet wetende dat dit een tijdschrift van een abonnement was wat ik was aangegaan. Na twee weken heb ik gebeld met Enigma omdat ik een factuur ontving. Dit was zeker niet de bedoeling.

Toen heb ik keer op keer contact gezocht maar er wordt maar gezegd dat ik aan dit abonnement zit en dat ik de rekening moet betalen. En dat na een half jaar het abonnement pas beeindigd kan worden. Ik wil dit abonnement niet en al helemaal niet dit tijdschrift maar er wordt geen rekening gehouden met mijn situatie.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Ik zou graag willen dat mijn rekening gecrediteerd wordt. Ik heb de twee tijdschriften al teruggestuurd. Desnoods wil ik graag de twee tijdschriften betalen die ik tot nu toe ontvangen hebt. Ik heb geen welkomstgeschenk aangevraagd want die hoef ik niet.

Editie Enigma
    Beste heer, mevrouw,Vervelend om te lezen dat u een abonnement heeft dat u eigenlijk niet wilde hebben. Ik zal het voor u crediteren. Mocht u nog post ontvangen dan kon ik die niet meer tegenhouden.Ik hoop uw probleem hiermee te hebben opgelost,Met vriendelijke groet,
    Klantenservice editie enigma
    jaya
    Ik ga accoord met dit voorstel! Bedankt

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?