Opgelost door Editie Enigma: Kosteloos proefabonnement onrechtmatig omgezet in een gewoon abonnement

# 199105
Mark

Wij zijn opgebeld door editie enigma met de vraag of we vrijblijvend een proefexemplaar van het magazine wilden ontvangen.
Tijdens dit gesprek is niet aangegeven dat dit proefexemplaar zou leiden tot een gewoon abonnement. Het proefexemplaar hebben wij zo'n 4 weken na dit gesprek ontvangen. Waarop wij gebeld en gemaild hebben om aan te geven dat we geen interesse hadden in een abonnement. Hierop kregen wij de reactie dat we dit binnen 2 weken na het eerste telefonisch gesprek met aanbod hadden moeten doorgeven.
Dit is ons in dit gesprek niet verteld. Het proefabonnement is onrechtmatig omgezet in een gewoon jaar abonnement. Wij willen en zullen de kosten hiervan daarom ook niet betalen.

Wij willen dat het jaarabonnement alsnog ontbonden wordt zoals al telefonisch gevraagd en per email aangegeven. Daarnaast gaan wij de factuur van 79,95 niet betalen.

Editie Enigma
    Geachte heer Petrona,
    Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
    Klantenservice editie enigma
    Top een +1 is eigenlijk te weinig zou het tien willen maken .nogmaals bedank

Mark

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?