Klacht Editie Enigma: niet onvangen van het proefexemplaar, wel ongewenst vast aan een abonnement

gien86

Ik heb een tijdje terug een proefexemplaar op een puzzelboekje van editie Enigma “gewonnen”.
Na de daarop volgende bevestigingsmail zag ik dat ik na het ontvangen van dit exemplaar, binnen 14 dagen op moest zeggen anders zou ik aan een abonnement vastzitten. Dit opzeggen kon middels codes die bij het proefexemplaar geleverd zouden worden waarna ik het hele verhaal uit mijn hoofd heb gezet. Totdat ik ineens een brief kreeg over het abonnement wat ik zou zijn aangegaan omdat ik niet op tijd had opgezegd. Vreemd want ik had nooit wat ontvangen dus hoe kan ik dan iets opzeggen? Nu bleek dat in de eerste mail een verzenddatum stond waarop ik het exemplaar zou moeten krijgen, dit was ook gelijk de datum dat de opzegtermijn inging, ongeacht of je iets had ontvangen of niet. Na telefonisch contact en meerdere mails blijven zij bij dit punt, dat ik niet op tijd heb opgezegd. Over het feit dat ik nooit iets heb gehad doen ze heel laconiek, in hun systeem staat dat het is verstuurd,

Ik wil van dit abonnement af, ik heb nooit iets ontvangen en al helemaal nooit een abonnement gewild. Ik verwacht van het bedrijf dat zij mijn lidmaatschap (kosteloos) ontbinden, zij zijn immers in gebreke gebleven door niet te leveren waardoor ik nu met de ellende zit.

Editie Enigma
    Geachte mevrouw Koehler,Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?