Opgelost door Editie Enigma: Nooit iets ontvangen en toch moeten betalen

Thijsbakker

Onlangs is mijn vriendin benaderd door een agressieve en aanhoudende callcenter medewerker om een proefexemplaar te mogen ontvangen van het blad Editieenigma. Om van het gezeur af te zijn heeft ze uiteindelijk ingestemd met het toezenden van een proefexemplaar. Nooit iets van gehoord, tot er vorige week een blad op de mat viel met een gepeperde rekening. Bij editieenigma beweert men een mail gestuurd te hebben (die nooit is aangekomen) en een proefexemplaar (die ook nooit is aangekomen) waarin stond dat wij 14 dagen de tijd hadden om het abonnement op te zeggen. Op mails krijg je een standaardmail terug waarin ze beweren alles keurig verstuurd te hebben en dat wij maar hadden moeten melden dat we geen interesse hadden. Deze vorm van oplichting mag van mij hard aangepakt worden

Het abonnement moet direct stopgezet worden en er mogen geen kosten aan verbonden zijn

Editie Enigma
    Geachte heer Bakker,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij het abonnement stopgezet en gecrediteerd. Mocht u nog iets van ons ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen uw klacht hiermede naar tevredenheid te hebben opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma
    Prima opgelost, dank