Opgelost door Editie Enigma: Nooit iets ontvangen en toch moeten betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45871
Gebruiker
Thijsbakker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onlangs is mijn vriendin benaderd door een agressieve en aanhoudende callcenter medewerker om een proefexemplaar te mogen ontvangen van het blad Editieenigma. Om van het gezeur af te zijn heeft ze uiteindelijk ingestemd met het toezenden van een proefexemplaar. Nooit iets van gehoord, tot er vorige week een blad op de mat viel met een gepeperde rekening. Bij editieenigma beweert men een mail gestuurd te hebben (die nooit is aangekomen) en een proefexemplaar (die ook nooit is aangekomen) waarin stond dat wij 14 dagen de tijd hadden om het abonnement op te zeggen. Op mails krijg je een standaardmail terug waarin ze beweren alles keurig verstuurd te hebben en dat wij maar hadden moeten melden dat we geen interesse hadden. Deze vorm van oplichting mag van mij hard aangepakt worden

De oplossing

Het abonnement moet direct stopgezet worden en er mogen geen kosten aan verbonden zijn

2 reacties

  1. Auteur
    Editie Enigma
    Datum
    Geachte heer Bakker,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij het abonnement stopgezet en gecrediteerd. Mocht u nog iets van ons ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen uw klacht hiermede naar tevredenheid te hebben opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma
  2. Auteur
    Thijsbakker
    Datum
    Prima opgelost, dank

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thijsbakker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy