Opgelost door Editie Enigma: Ongewenst abonnement op Puzzelmagazine

Arenda

Tot mijn grote verbazing ontving ik enige tijd geleden een betalingsherinnering van Editie Enigma. Hierop heb ik direkt gemaild met de klantenservice van Editie Enigma met de vraag waar deze betalingsherinnering op sloeg. Daarop kreeg ik als antwoord dat ik in augustus gebeld zou zijn door een callcenter met de vraag of ik een proefexemplaar van Puzzelmagazine wilde ontvangen. Het telefoongesprek was opgenomen, en ze stuurden mij een stukje van het gesprek op. Op de datum die genoemd is in het gesprek, waren wij echter op vakantie!! En de stem die ik hoorde was niet van mij!! Ik heb nooit iemand van Editie Enigma aan de telefoon gehad! Dit heb ik via de mail aan hen doorgegeven, maar ze luisteren niet! De post die ik ontvang van Editie Enigma gaat dus ongeopend retour met de mededeling dat degene die op het bandje staat NIET op dit adres woont! Ik wil geen abonnement op Puzzelmagazine!

Ik wil van mijn zogenaamde abonnement af en uit hun bestand verwijderd worden, en de facturen vernietigen die ze aan mij verstuurd hebben.

Editie Enigma
    Geachte mevrouw Ligtenbarg,Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma
    Arenda
    Ik wil ook niets ontvangen NAMENS editie enigma. Dus niet van een incassobureau of deurwaarder.
    Editie Enigma
    Geachte mevrouw Ligtenbarg, Er zal niets meer naar u worden verstuurd. Mocht er echter nog iets onderweg zijn wat wij niet meer hebben kunnen stoppen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma
    Dank u

Arenda

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?