Klacht Editie Enigma: Ongewenst abonnement van Puzzelmagazine editie enigma annuleren!!

Mygie

Geachte heer/ mevrouw,

Enige tijd geleden ben ik telefonisch benaderd door editie enigma met het bericht dat ik een prijs had gewonnen. Aan het einde van het gesprek wilde ik de prijs NIET hebben, omdat daar plotseling kosten aan verbonden waren. Dit vond ik overigens erg vreemd!

Tot mijn grote verbazing ontvang ik op 15 april 2014 een herinnering, dat editie enigma nog geen betaling van 71,68 euro heeft ontvangen voor het halfjaarabonnement.
Ik heb echter nooit om een abonnement gevraagd of daarmee ingestemd. Daarbij heb ik nooit een editie ontvangen. Indien dit wel zo was geweest , had ik dit abonnement zelf binnen twee weken geannuleerd.

Ik heb getracht het bedrijf te bellen, maar die is niet bereikbaar.

Ik hoop dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost, aangezien ik dit abonnement helemaal niet wil hebben.

S. H. Simons.

Ik zou graag het volgende willen:
- Dat het halfjaarabonnement per direct geannuleerd wordt.
- Dat ik geen producten (nooit iets ontvangen) of herinneringen voor betalingen meer van editie enigma ontvang.
- Dat alle openstaande facturen worden kwijtgescholden
- Dat mijn gegevens uit editie enigma databank verwijdert zullen worden
- En graag wil ik een schriftelijke bevestiging van het bovenstaande.

Editie Enigma
    Geachte heer Simons,Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?