Opgelost door Editie Enigma: Ongewenste post en aanmaningen Editie Enigma

Milko

Wij krijgen ongevraagd brieven en aanmaningen binnen van het puzzelblad Editie Enigma. Ook via mail proberen ze geld van je te innen.
We hebben hiervoor nooit een brief van gehad van een abonnement ook hiervoor nooit getekend!
Puzzelblad 2 x in de bus gekregen maar per direct retour verzonden.
Er is ook nooit een overeenkomst getekend en is heb hier ook niet om gevraagd.
Er komen nu steeds brieven en mails binnen dat we moeten betalen,eerst is het nog op een vriendelijke toon maar gaat nu ook dreigend worden.(incassobureau Jansen en Jansen gaan ze inschakelen).
We hebben al een brief teruggestuurd om dit stop te zetten maar ze luisteren blijkbaar niet.
De brieven en aanmaningen blijven maar komen,we willen dat dit nu ook wordt stopgezet.
De wet van Dam wordt hier overschreden.

Stopzetten van brieven en mails met aanmaningen.
Uit mailings en klantenbestand verwijderen en het blad niet meer toesturen.
Graag een brief ontvangen waarin staat credit nota en van hun kant de annulering en stopzetten brieven/mails.

Editie Enigma
    Beste heer Verheijen,
    Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over editie enigma. Ik zal de factuur crediteren. Ik bevestig middels deze weg dat u geen openstaande post meer heeft bij ons. Mocht u nog post ontvangen, dan kon ik die niet meer tegenhouden. Ik hoop uw klacht op deze manier correct te hebben opgelost.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice editie enigma
    Milko
    Ls,Dit is een perfecte afhandeling.Met vriendelijke groet,
    Milko Verheien

Milko

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?