Opgelost door Editie Enigma: onterecht abbonoment

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58323
Gebruiker
erika
Datum
2 reacties

Details

De klacht

goedemorgen,

ik kreeg eind december een telefoontje van enigma met de vraag of ik een proefexemplaar wilde proberen, als ik geen abbonoment wilde zou ik binnen 14 dagen wanneer ik het 1e boekje kreeg een mailtje moeten sturen waarin ik vermeldde dat ik geen abbonoment wil. dat heb ik gedaan! sinds die tijd wordt er gezegd dat ik een bevestingsmail heb gekregen, die heb ik nooit gehad, vervolgens krijg ik boekjes opgestuurd, maar niet eens elke nummer, maar eerst nr 2, dan nr 4 en dan weer nr5, die heb ik retour gestuurd.

vervolgens willen ze niet luisteren naar mij en krijg ik mailtjes van betalingen en sturen ze een incasso op me af.

De oplossing

ik zou graag willen dat ze stoppen met mij lastigvallen met betalingen en boekjes sturen en dat ze mij gewoon uit bestand halen,

dat ze gewoon willen toegeven dat het hun fout is

2 reacties

  1. Auteur
    Editie Enigma
    Datum
    Geachte mevrouw Klok,Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma
  2. Auteur
    erika
    Datum
    zoals het nu is opgelost ben ik blij mee, en ik hoop dat dit in de toekomst niet weer gebeurd,
    met vriendelijke groet,
    erika klok

Uiteindelijke oplossing

Auteur
erika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen