Opgelost door Editie Enigma: onterecht abbonoment
Details
Klacht
goedemorgen,ik kreeg eind december een telefoontje van enigma met de vraag of ik een proefexemplaar wilde proberen, als ik geen abbonoment wilde zou ik binnen 14 dagen wanneer ik het 1e boekje kreeg een mailtje moeten sturen waarin ik vermeldde dat ik geen abbonoment wil. dat heb ik gedaan! sinds die tijd wordt er gezegd dat ik een bevestingsmail heb gekregen, die heb ik nooit gehad, vervolgens krijg ik boekjes opgestuurd, maar niet eens elke nummer, maar eerst nr 2, dan nr 4 en dan weer nr5, die heb ik retour gestuurd.
vervolgens willen ze niet luisteren naar mij en krijg ik mailtjes van betalingen en sturen ze een incasso op me af.
Gewenste oplossing
ik zou graag willen dat ze stoppen met mij lastigvallen met betalingen en boekjes sturen en dat ze mij gewoon uit bestand halen,dat ze gewoon willen toegeven dat het hun fout is
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.