Opgelost door Editie Enigma: Opgedrongen abonnement

Inge Nijhof

Via telefonische benadering ,waarbij mij allerlei gratis zaken gratis werden aangeboden ,kreeg ik ineens een puzzeltijdschrift thuisgestuurd
wat ik in erste instantie zag als reclame .Op een gegeven moment kreeg ik een betalngsherinnering en pas toen zag ik dat er al 3 tijdschriften waren gearriveerd .Een behoorlijk duur abonnement ook nog Ik heb de tijdschriften teruggestuurd met de mededeling dat ik hier niet om heb gevraagd ,maar de betalingshherinneringen blijven komen Het lijkt erop alsof ze me dat tijdschrift door de strot blijven duwen om maar aan hun geld te komen

Ik wil dat de z.c. overeenkomst ongeldig wordt verklaard Ik heb nergens een handtekening gezet en wildit tijdschrift niet

Editie Enigma
    Geachte mevrouw Nijhof,
    Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
    Klantenservice editie enigma
    Inge Nijhof
    Ja fantastisch Ik raad iedereen aan om lid te worden van de consumenten bond

Inge Nijhof

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?