Klacht Editie Enigma: Opzeggen abonnement maar geen restitutie

Chinta

Na veel mailwisselingen heb ik een bevestiging ontvangen dat het abonnement welke op onrechtmatige manier is verkregen door Editie enigma wordt uitgegeven door Calatus BV op 21-4-16 is opgezegd. Omdat er een dreig brief was gekomen alsnog wel het abonnementsgeld betaald, wordt het abonnement met ingang van 17-6-16 opgezegd door Editie enigma wordt uitgegeven door Calatus BV. Indien wij de puzzelmagazine niet meer willen ontvangen, is dit geen probleem, echter het abonnementsgeld wat al betaald is wordt niet terugbetaald. Dit vind ik zeer onbeschoft. Ik heb complete mailwisselingen. Dit vind ik niet kunnen. Ik heb mij aan de wettelijke opzegtermijn gehouden van 1 maand wat dus achteraf niet nodig was omdat het abonnement niet volgens de wet Dam is afgesloten en nu wordt het te een betaalde niet terug gestort.

Dat het abonnement alsnog met de wettelijke opzegtermijn in acht genomen wordt beëindigd dus met ingang van 21-4-2016 en het teveel betaalde abonnementsgeld terug gestort wordt.

Editie Enigma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Chinta
    Jammer dat enigma geen reactie heeft geplaatst. Alle klachten wordt het bedrag gecrediteerd en opgelost. Op deze klacht niets zelfs geen reactie. Jammer maar zal een nw klacht plaatsen

Chinta

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?