Opgelost door Editie Enigma: Problemen met opzegging Editie Enigma

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 112771
Gebruiker
HK
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb abonnement eind mei opgezegd. Zeggen dat ik te laat was, want ze hebben de juni editie al verzonden??? Hanteren de verzenddatum als datum waarvoor je moet hebben opgezegd. Krijg rekening voor 7 edities. Blijven aanmanen terwijl ik 4 weken voor termijn heb opgezegd.

Gewenste oplossing

Wil van abonnement af
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Editie Enigma
    Datum
    Geachte mevrouw Kranen,

    Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice editie enigma
  2. Auteur
    HK
    Datum
    Blij dat het zo geregeld is. Zou graag van Editie Enigma schriftelijke bevestiging per mail ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen