Opgelost door Editie Enigma: Proef Puzzelboek

Maikeldonkers

Ik ben benaderd door editie enigma voor een proef puzzelboek, je kreeg weinig ruimte tot inspraak en bleek opgenomen te worden. Zodoende heb ik tegen mijn wil per ongeluk ingestemd met een proef puzzelboek.

Het proefboekje zou verstuurd worden eind mei, en het halfjaar abonnement zou begin juni in gaan.

Na op het internet letterlijk honderden klachten gelezen te hebben over dit bedrijf heb ik meteen gemaild, en proberen te bellen te bellen om dit proef puzzelboekje en abonnement ongedaan te maken, op te zeggen.

Tot op heden nog geen reactie terug op de mail en als je belt is er niemand bereikbaar.

ik wil dat dit proef puzzelboekje en het abonnement dat erbij hoort per direct ongedaan wordt gemaakt, en opgezegd voordat het me geld gaat kosten.

Editie Enigma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Maikeldonkers
    Editie Enigma, heeft inmiddels via mail en telefoon laten weten dat ze de bestelling hebben geannuleerd, en ik niks zal ontvangen.

Maikeldonkers

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?