Klacht Editie Enigma: puzzelmagazine abonnement

Klachtnummer
# 192640
Gebruiker
Ronald
Datum
1 reactie

Details

De klacht

je krijgt een aanbod voor een puzzelblad en bij het eerste gratis puzzelblad die we nog steeds niet ontvangen hebben zou je je ook gelijk weer af kunnen melden, maar hoe kan je je nou iets afmelden als je nog niets ontvangen hebt maar een 'Herinnering' kunnen ze wel sturen voor iets wat nog steeds niet geleverd is

De oplossing

we zijn van mening dat wij niet hoeven te betalen voor iets wat niet geleverd word en vervolgens word omgezet in een abonnement zonder dat de klant de kans krijgt om het te annuleren wat je wel te horen krijgt van de telefonist,
wij zien als oplossing annuleren van het abonnement

1 reactie

  1. Auteur
    Editie Enigma
    Datum
    Geachte heer de Witte,
    Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice editie enigma

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen