Klacht Editie Enigma: Rekening sturen van 71,68 voor abonnement na eerst gratis proef exemplaar , wat ik nooit heb gehad.

Teckie

Werd gebeld voor een proefexemplaar van een puzzelboekje, zei dat ik geen interesse had, maar die mevr was zeer aanhoudend en zei dat ik na het proef exemplaar nergens aan vast zat, krijg ik tot mijn grootte verbazing een puzzelboek met een rekening van 71,68 voor een betaal periode van een half jaar, ik heb echter nooit het proefexemplaar ontvangen!! Dit is echt te gek voor woorden hoe ze de mensen bedonderen!

Ik wil helemaal geen abonnement van dit product.
Zou graag willen dat deze mensen niet meer de boel oplichten, want ik ben niet de enige die dit gebeurd is.

Editie Enigma
    Geachte mevrouw Leunissen,Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?