Klacht Editie Enigma: Zit ik vast aan een abonnement als ik niet op tijd reageer?

Klachtnummer
# 38660
Gebruiker
mina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Blijkbaar heeft mijn nicht de telefoon aangenomen en gedacht dat ik het wel leuk zou vinden. Volgens haar was het een verassing, omdat ik van puzzelen hou. Uiteindelijk een zure verassing.

Ik heb geen welkomstbrief gezien, maar het proefexemplaar is wel binnengekomen en lag op de stapel met andere rekeningen, die ik één keer in de zo veel tijd betaal. Op de maandag ben ik gaan zitten om alle rekeningen te betalen en brieven te lezen. Lees ik de brief die bij de proefexemplaar zat, dat ik binnen 14 dagen had moeten reageren. Binnen 2 weken kreeg ik het 2e exemplaar binnen met de mededeling dat ik € 71,68 moet betalen!

Wat moet ik nou hier mee?

Ik heb ze gebeld, maar dan zeggen ze dat ik te laat heb gereageerd. Regels zijn regels zeiden ze.

Ik hoop van u te horen.
Groet,
Yasemin Tuncel-Ekinoglu

De oplossing

Ik wil geen abonnement op een blad van editie enigma en met rust gelaten worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Editie Enigma
    Datum
    Beste mevrouw Tuncel,
    Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw abonnement op editie enigma. Ik heb uw gegevens gevonden in ons klantensysteem en ik zal uw abonnement crediteren. Mocht u nog post van ons ontvangen die ik niet meer kan tegenhouden, dan kunt u dat als niet verzonden beschouwen.Ik hoop het probleem zo correct voor u opgelost te hebben. Ik kijk uit naar uw reactie,Met vriendelijke groet,
    Klantenservice editie enigma

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen