Opgelost door Editie Enigma: Zonder dat ik het wist had ik een abonnement editie enigma

Imanboujellad

Net als bij iedeen kreeg ik een telefoontje dat ik een gratis exemplaar zo krijgen en daarna kreeg ik vorige week een mail dat ik binnen een paar dagen moest betalen want anders komen er extra Kosten bij ??? Ik schrok hier van . En ben gaan Google en zag dat er veel mensen waten net als ik ??????
Wat ik ook had gedaan ik had een brief gestuurd met dat ik hier niks van wou hebben , en afgelopen zaterdag heb ik alle tijdschriften het zijn er drie en zijn ook nog ingepakt retour gestuurd naar het postbus nummer

Ik wil hier zo snel mogelijk van af !

Editie Enigma
    Geachte mevrouw Nakit,Uw abonnement is stopgezet, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
    Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Klantenservice editie enigma
    Imanboujellad
    Ik vindt het netjes hoe het is opgelost dat het abnoment stop is gezet ! Want ik wil geen abonnement ik puzzel niet ,:(

Imanboujellad

Ook een klacht indienen over Editie Enigma?