Klacht Editions Atlas: Zeer slechte klanten service

Klachtnummer
# 322792
Gebruiker
W. Morauw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aanmaning gekregen omdat ik en levering niet had/heb betaald.

Ik heb voor informatie de KLANTEN SErVICE gebeld de mevrouw die mij dar te woord stond was buitengewoon onvriendelijk en luisterde totaal niet nar mij verhaal.

Op mij vraag wat ik dan niet betaald had kwam een massa ref.getallen merk namen ed

Daarna werd deze dame nog kwaad op mij ook .
Volkomen ongeschikt voor een service point
Volgens mij dient een klantservice vriendelijk en behulpzaam te reageren en zeker niet boos te worden op de klant.
Ook al snap deze klant niet direct hoe administratie bij het berdrijf werkt
Op een moment verbrak ze de verbinding


Als deze levering is uit geleverd zal ik zeker nooit meer iets bij hun kopen.

al krijg ik het cadeau
Editions atlass heeft voor mij afgedaan


wim

De oplossing

Bewijzen dat de levering heeft plaats gehad.
De gaat gewoon in de vrijstaande brievenbus (die bij nacht nog in de pik donker staat ook)
Mij duidelijk verteld wat ,op wanneer ,is geleverd
Zodanig dat ook een niet medewerkr van atlass dit bergrijpt
Vriendelijk de mensen te woord staat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Editions Atlas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties