Wij vinden dat EDK hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door EDK: Levering misgelopen doordat verkoper de verzendinformatie niet heeft gedeeld.
Details
Klacht
Leverancier heeft geen verzendbevestiging gestuurd, pakketje was dus niet te traceren.Na een week gemaild waar het pakket bleef. Bleek deze al 2x te zijn aangeboden en nu bij een groot depot te liggen.
Ik had 2 dagen om deze op te halen, voordat deze weer retour zou gaan naar EDK.
Het is dat ik zelf mailde, anders was ik te laat en had ik weer verzendkosten moeten betalen.
Dit geheel had voorkomen kunnen worden als EDK mij de verplichte informatie had toegezonden, zodat ik rekening kon houden met de bezorger.
De bezorger heeft als kers op de taart ook geen briefje achter gelaten, maar dat is niet aan EDK te wijten.
Leverancier EDK heeft dus het volgende niet gedaan:
- de verplicht verzendinformatie gestuurd (track and trace)
Dit is volgens consumentenrecht verplicht!
EDK heeft mij telefonisch te woord gestaan en verteld dat de verzending mijn risico is. Verwijst naar de algehele voorwaarden. Prima
Gewenste oplossing
Erkennen dat ze niet alle informatie hebben gedeeld en dit in de toekomst wel gaan doen. Verplichte info delen om dit soort situaties te voorkomen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.