Klacht EDR-Incasso: Brief EDR/ProAssist

dicepaulus

Ook ik heb zojuist een brief ontvangen van EDR inzake een schuld aan ProAssist uit 2011. Ik heb nooit een telefoonverzekering met ProAssist afgesloten en ik heb nooit het telefoontoestel gehad waarover in de brief wordt gesproken. Ik heb zojuist hen ook een mail gestuurd met de vraag met schriftelijke bewijzen te komen dat ik deze verzekering wel had en dat ik niet heb betaald.

Ik wil schriftelijke bewijzen dat ik inderdaad deze telefoonverzekering heb gehad en dat ik niet betaald heb. Mijns inziens is dit een onterechte brief en wil ik dat deze 'schuld' wordt kwijtgescholden.

EDR Incasso
    Wij hebben de klacht van klager geregistreerd en de gevraagde stukken zullen worden opgevraagd bij onze klant. Zodra wij de gevraagde stukken hebben ontvangen, zullen wij de klacht inhoudelijk afhandelen.
    dicepaulus
    Vandaag een brief gekregen van EDR Incasso met de 'bewijsstukken': een kopie van de betalingsherinnering (17-05-2011 met een bedrag van 17,85 euro) en een kopie van het polisblad (30-03-2011 met een bedrag van 19.68 euro). Ik zou nu 20,32 euro moeten betalen. Nergens zie ik mijn handtekening staan. Daarnaast staat er op het polisblad een assurantiebelasting vermeld van 21%, terwijl dit in 2011 nog maar 9,7% was. Ik heb wederom een mail gestuurd naar hen.

dicepaulus

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?