Opgelost door EDR-Incasso: Incasso EDR na 3,5 jaar radiostilte van ProAssist
Details
Klacht
Ik heb ca 3,5 jaar geleden een verzekering stopgezet voor mijn mobiele telefoon omdat ik deze niet meer in bezit had. Ik heb netjes een email gestuurd naar het destijds bekende emailadres met het verzoek tot opzegging van de verzekering en dus een beeindiging van de polis. Ik heb daarna nooit meer iets van ProAssist Nederland vernomen. Ik was in de veronderstelling dat een professioneel bedrijf als ProAssist alles goed ontvangen had. Na ca 3,5 jaar radiostilte krijg ik ineens incassoburo EDR op mijn dak met het verzoek om de laatste maandbetaling van €26,85 te betalen met de nodige rente en incassokosten. Totaalbedrag €66,44.Sorry hoor, maar alles was destijds netjes betaald. Daarbij heb ik nooit en te nimmer een betalingsherinnering of iets van dien aard mogen ontvangen als er daadwerkelijk nog iets open zou staan. En om nu na 3 jaar een incassoburo met alle dreigementen te sturen vind ik wel heel erg.
Gewenste oplossing
Ik stel voor een sluiting van het dossier zonder enige kosten van mijn kant. Ik heb tijdig het contract beëindigd en heb altijd netjes betaald.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.