Klacht EDR-Incasso: incasso uit 2010?

Klachtnummer
# 130138
Gebruiker
fbakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij een incasso onder 45,- gaan bij mij alle bellen af, dit doet geen bureau, kosten baaten plaatje gaan niet op. ik bellen naar edr, de onderbouwende documenten laten op zich op wachten, 17 weken onderhand. Toen ik mij beriep op verjaring kreeg ik een pdf in de mail..... een brief van pro assist.... gelukkig heeft het pdf bestand een watermerk. Datum en tijdstip van aanmaken was ongeveer 10 minuten voor het verzenden van de mail. ze reageren niet op mail, telefonisch krijg je een grote bek dat je maar moet wachten en dat je geen rechten hebt als wan betaler.

ik heb een klacht ingediend bij het moeder bedrijf DAS, vandaag gedaan, dus echt reactie hoef ik nu nog niet te hebben, ik ben benieuwd. Wat een schandalige praktijken. Het internet staat vol met deze klachten. Als 10% een klacht indiend.... en 25% betaald.... dan is dit wel lucratieve handel.

De oplossing

het publiekelijk toegeven dat dit een idiote fout is, dit ook zwart op wit bij mij binnen de deur.

1 reactie

  1. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    klacht is geregistreerd en opgelost via direct contact met klager.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen