Klacht EDR-Incasso: Incompetent

Mitra

EDR voert een opdracht uit van de Nederlandse Energie Maatschappij uit om een spook factuur te incasseren. Ik heb om de contract gevraagd dat ik zou hebben met de NEM wetend dat dit noet bestaat omdat ik nooit een klant ben geweest. De EDR laat enkele maanden niets van zich horen. Wel probeert de EDR mijn vader van bijna 80 jaar de rekening te laten betalen onder dreiging van de deurwaarder.
Na enkele maanden laat de EDR weer van zich horen via een andere collegae en begint het hele verhaal weer opnieuw. Contract kunnen ze nog steeds niet tonen en laten weer niets meer van zich horen.

Stopt met incasso op mij en mijn vader.

EDR Incasso
    Wij hebben de klacht van klager in behandeling genomen en de gevraagde stukken opgevraagd bij onze klant. Zodra wij de gevraagde stukken hebben ontvangen, zullen wij de klacht inhoudelijk afhandelen.
    Mitra
    Deze zaak is al maanden aan de gang. Uw collegae's schuiven mij spook facturen dossiers aan elkaar door lijkt het op.
    Waarom reageert u nu pas ik heb al drie maal eerder om een reactie gevraagd helaas is het heel slecht gesteld mut uw communicatie.
    Hoogachtend,
    M. Ramkhelawan
    EDR Incasso
    We hebben contact gehad met klager. Onze klant heeft aangegeven dat de overeenkomst via internet is aangegaan. Daarover is daarna per post een bevestiging gestuurd. Klager heeft bezwaar tegen een deel van de vordering. Wij hebben het bezwaar voorgelegd aan onze klant. Voor het overige deel is een betaalafspraak gemaakt met klager.
    Geachte Heer/Mevrouw,
    U maakt misbruik van de regels. Ik mag twee keer een voorstel afwijzen en wat u doet is twee keer een niets zegenende oplossing aanbieden. Als ik u zeg er is nooit een contract geweest, er heeft nooit energie aflevering plaats gevonden en waar is het contract? Komt u met een oplossing als dat ik moet betalen en de tweede keer komt met een oplossing voor een betalingsregeling.
    Dit geeft mij aan dat u weet waarover het gaat dat dit bedrog is en dat u gewoon op geld uit.
    EDR Incasso
    Wij hebben u eerder aangegeven dat de overeenkomst via internet is aangegaan en er dus geen getekende overeenkomst kan worden overgelegd. Dit doet echter niets af aan de rechtsgeldigheid van de vordering van onze klant.
    Mitra
    Er is nooit een contract afgesloten. Er heeft nooit levering plaat gevonden. Als het via internet zou geweest zijn dan zouden ze dat als bewijs moeten hebben. Ik begrijp niet dat het niet tot u door dringt. Doet u alles voor geld?
    Er is geen bewijs omdat het oplichting is en werk er aan mee dat maakt u dus ook een oplichter.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?