Opgelost door EDR-Incasso: Intimidatie

content Opgelost
Incassokiller

Dit is een gestappo bureau dat verjaarde schulden koopt en vervolgens mensen intimideert te betalen. Gaan niet inhoudelijk in op de vordering en komen niet met bewijs. Proberen persoonlijke info van je te machtigen om door te verkopen. Ik adviseer iedereen alle contact tevverbreken met edr.

De overheid moet dit soort bureaus vervolgen

EDR Incasso
    Wij hebben de klacht van klager geregistreerd en zullen de klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk afhandelen. Met vriendelijke groet, Afdeling klachtenbeheer.
    Noh steeds niks gehoord.
    Incassokiller
    En nog steeds geen reactie. Edr incasso blijft wel nog steeds aanmaningen sturen over een verjaarde schuld van woonenergie. Woonenergie zegt hier niets van te weten en edr weigert hier inhoudelijk op in te gaan en hangen de telefoon op als er vragen worden gesteld waar ze niet tegen kunnen! Komen met geen enkel bewijs en beweren namens woonenergie te werken. Onzin want woonenergie zegt dat de schuld verjaard is. Dit betekend dat ed
    r de schuld gekocht heeft en nu van mij proberen te profiteren. Dat gaat ze niet lukken want ze hebben geen bevoegheid om mij iets te maken. Grote kans dat de rechter mij ook gelijk geeft op het moment dat ze hier juridische stappen willen ondernemen. Ik bewtijfel het. Mensen doe geen zaken en spreek niets af met edr. Dit zijn ordinaire boefen.
    Incassokiller
    Dit is onzin. De klacht dreigt telkens te verlopen en helemaal niemand die een reactie wil geven. Het interreseert edr niets.
    EDR Incasso
    Klager beroept zich op verjaring. Verjaring wordt echter gestuit door een schriftelijk aanmaning of door een schriftelijke mededeling waarin de schuldeiser zich ondubbelzinnig zijn recht op nakoming voorbehoudt. Onze cliënte en ons kantoor hebben moeder van klager meerdere malen aangeschreven op het laatste bij haar en/of ons bekende adres waardoor stuiting van de verjaring heeft plaatsgevonden. Aangezien er echter sprake is van een oude vordering (2009 en 2010) zijn wij uit coulance overgaan tot sluiten van het dossier.