Klacht EDR-Incasso: Klacht: EDR incaaso ProAssist Nederland Service B.V.!!!

kuya

Mijn Klacht:
Op 4 Juni 2015 heb ik een brief ontvangen met dossiernummer 1041563 om het bedrag van 24,13 euro te betalen. Omdat ik nog Nooit van EDR of ProAssist heb gehoord en nog nooit een verzekering heb afgesloten heb ik de zelfde dag nog een e-mail gestuurd met de vraag naar Hoe dat zit aangezien ik nog nooit een verzekering heb afgesloten. Ook beweren ze mij eerdere herrinneringen te hebben gestuurd die ik nog nooit heb ontvangen.
Vervolgens 12 dagen later kreeg ik een reactive met dat ik ze moest bellen. Dit heb ik vervolgens niet gedaan omdat ik dit niet vertrouwd. En 2 dagen later kreeg op mijn e-mail adres een nieuwe factuur PLUS 37 euro buitengerechtelijke kosten?
En dreigen ze me op een zwarte lijst te zetten als ik niet betaal

Als echter bewijsseen zijn van dat ik een verzekering heb, als schulden niet hoef te betalen en mij met rust laten ik ben echter van plan om aangiften te gaan doen als dit niet gebeurt.

EDR Incasso
    Klager heeft reeds dezelfde klacht ingediend via klacht.nl. Via deze website zullen wij de klacht afhandelen.
    kuya
    nog geen andwoord gehad dus ga er van uit dat allemaal is opgelost en dus niks hoef te betalen

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?