Opgelost door EDR-Incasso: Onbekend permanent gesloten bedrijf

Bianca

Vandaag keurig netjes behandeld en accoord gegaan met het voorstel netjes km te melden dat er nog 2 staan en deze even zo laten totdat er ruimte is voor de andere 2?
Echter 1 bedrijf de geldbrug ?is permanent gesloten geen idee waarover het gaat maar ook geen openingstijden kvk helemaal geen info over t gehele bedrijf
Ga er ook vanuit aangezien hij er nooit iets van heeft gehoord dat deze toch echt teniet word gedaan

Ga ervan uit dat deze toch echt teniet word gedaan

Bianca
Helemaal top,echter nog even afwachten op de andere daar deze klaarblijkelijk ook al 3 x failliet is gegaan zonder nog baten te hebben dit betreft ba finance is hetzelfde als die andere onbekend en nog ook nooit aangeschreven Wij hopen zo snel mogelijk de vorderingen te voldoen zodat hij een nieuw leven op kan bouwen na een tijd dakloos en inkomensloos te zijn geweest als ik mijn nest voor hem doe is dit sneller rond dan de planning is Edr dank jullie wel we wachten deze nog even af en bedankt voor de regeling fijn dat iemand een tweede kans krijgt

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?