Klacht EDR-Incasso: onterechte aanmaning

Klachtnummer
# 102732
Gebruiker
Anna
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 11 maart 2015 een aanmaning ontvangen van EDR inzake een betalingsachterstand bij Prossist, het bedrag van 68,28 euro direct overgemaakt want de taal was dreigend in de brief van EDR, nu blijkt achteraf dat mijn verzekering bij Prossist als vanaf 2012 niet meer bestaat en verwijzen mij Door naar EDR, de opzegbrief is nu in mijn bezit.

Vervolgens probeer ik in contact te komen met EDR maar zij antwoorden niet op mijn talloze email en bellen lukt al helemaal niet.

SCHANDELIJK EDR

De oplossing

Mijn reeds onterecht betaalde 68,28 euro zo snel mogelijk terug op mijn rekening.

3 reacties

  1. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    Mevrouw gesproken en aangegeven dat wij graag de opzegbevestiging willen ontvangen, zodat wij de opzegging kunnen verifiëren bij onze cliënte.
  2. Auteur
    Anna
    Datum
    Ben benaderd door een medewerkster van EDR, het wordt verder uitgezocht.
  3. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    Klager heeft aangegeven dat de overeenkomst is opgezegd voor de factuurdatum. Na verificatie bij onze cliënte is gebleken dat de overeenkomst is geroyeerd in verband met het niet kunnen incasseren van de eerste premiebetaling. De vordering is derhalve terecht.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen