Klacht EDR-Incasso: onterechte aanmaning

Anna

Op 11 maart 2015 een aanmaning ontvangen van EDR inzake een betalingsachterstand bij Prossist, het bedrag van 68,28 euro direct overgemaakt want de taal was dreigend in de brief van EDR, nu blijkt achteraf dat mijn verzekering bij Prossist als vanaf 2012 niet meer bestaat en verwijzen mij Door naar EDR, de opzegbrief is nu in mijn bezit.

Vervolgens probeer ik in contact te komen met EDR maar zij antwoorden niet op mijn talloze email en bellen lukt al helemaal niet.

SCHANDELIJK EDR

Mijn reeds onterecht betaalde 68,28 euro zo snel mogelijk terug op mijn rekening.

EDR Incasso
    Mevrouw gesproken en aangegeven dat wij graag de opzegbevestiging willen ontvangen, zodat wij de opzegging kunnen verifiëren bij onze cliënte.
    Anna
    Ben benaderd door een medewerkster van EDR, het wordt verder uitgezocht.
    EDR Incasso
    Klager heeft aangegeven dat de overeenkomst is opgezegd voor de factuurdatum. Na verificatie bij onze cliënte is gebleken dat de overeenkomst is geroyeerd in verband met het niet kunnen incasseren van de eerste premiebetaling. De vordering is derhalve terecht.

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?