Klacht EDR-Incasso: Onterechte incasso van PRo Assist

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 164845
Gebruiker
Michel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onterechte incasso namens pro assist van enkele jaren terug.
Ik heb de desgewenste medewerker gevraagd om het dossier waaronder het factuur, herinnering en aanmaning vallen.
Deze wou ze in beginsel niet toesturen en op het laatst toegaf.
vervolgens krijg ik alleen een polisblad.
Ondertussen gezocht naar facturen van Pro Assist en mijn bankafschriften toen der tijd. Hieruit blijkt dat alles is betaald.
Ondertussen alle klachten gelezen op de websites en informatie ingewonnen via advocaat. Onlangs weer een brief ontvangen waarop ik gelijk heb gebeld
om de gevraagde documenten te mogen ontvangen zodat ik ze kan vergelijken met mijn papieren van de bank. Er werd constant op doorgedrongen dat ik toch moest betalen Verder heb ik aangeven dat gesprek is opgenomen mocht het tot een aangifte dan wel rechtzaak komen van mijn kant. waarop werd geantwoord dat het niet mag. Hierop aangegeven dat volgens de wetboek gesprekken opgenomen mogen worden mits je er zelf aan deelneemt.




De oplossing

Dossier gesloten wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    EDR Incasso
    Datum
    Klager heeft een klacht met betrekking tot hetzelfde dossier op Klacht.nl geplaatst. Wij zullen deze klacht via Klacht.nl afhandelen.
  2. Auteur
    Michel
    Datum
    Ook via klacht.nl krijg ik niks meer te horen van deze incasso bureau
  3. Auteur
    Michel
    Datum
    Nog steeds niks gehoord via klachtenkompas, klachten.nl en niet via de mail of post. Erg slechte werkwijze. Ik heb ook nog geen enkele gevraagde bewijsstuk gezien dat ik hun wat beschuldigd zou zijn. assurantiebelasting klopt ook niet. Deze week ga ik ook aangifte doen bij de politie wegens oplichting.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EDR-Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen